サービス/service

クオリーメンのウェブサービス/web service

お客様の「うれしい」に貢献できるようなサイトを作っています。
お客様に「ありがとう」と言われるようにサイトを作っています。
お客様と末永く共存できるようなサイトを作っていきます。

We created websites that provide you ‘joy’. We always aim to make websites our customers will appreciate. We intend to create websites that can coexist with our customers for long time.

引越資材プロショップ/HIKKOSHI SHIZAI PRO SHOP

これから運送業をはじめようとしている方や中小、地方企業の方々で思うように資材を集められないでいる方たちを応援するサイトです。物流用品・梱包用品・養生用品・引越資材・引越用品などを、負けない価格でBtoB販売しています。不透明な慣習や中間マージンを極力カットしてお届けしたいと、日々努力しています。

This is a website that helps those who are starting transportation business, and those small-and-mid-sized business or local business who do not have good accesses to materials. We offer competitive prices for BtoB sales of logistical products, packing materials, protection materials, moving materials and equipments. We try to cut unnecessary conventions and middlemen as much as possible to service you. Main shop, Yahoo, Rakuten

アイファブリック/ifabric

繊維業界で、しかも溢れる海外製品の中で、少しでも日本製品を復活、維持できないかと考え、インテリアクッションを中心に、日本製ファブリック製品を、BtoCで販売しているウェブショップです。

This is a web store that sells fabric products made in Japan for BtoC sales. We aim to revive Japanese fabrics, and support them as much as possible, within a fabric industry full of imported products. We do this by selling mainly decorative pillows and cushions.

諭吉くんの「引越しのすすめ」/YUKICHIKUN NO HIKKOSHI NO SUSUME

まったく新しいシステムで、引越業者から一括で見積りをとるサービスサイトです。
既存の引越し見積もりサイトでは、
〔一般のお客様〕は、鳴り響く電話や訪問攻勢で見積りを取ること自体嫌になっています。
〔引越業者〕は価格競争と過度な情報料の支払いで疲弊しきっています。
このサイトでは
〔一般のお客様〕は引越しが成約するとお祝い金がもらえます。
〔引越業者〕は情報の数に対する支払いではなく、引越が成約した場合にのみ対価が発生するシステムになっています。お互いがWIN WINの関係で引越し当日を笑顔で迎える事が出来ます。

Yukichi-Kun is a brand new system that collects quotations from multiple moving companies at one time.
On conventional moving quotation websites:
- Consumers get tired of receiving calls and visits from movers.
- Movers are deeply affected by price competition and the high cost of information.
On this site:
Consumers get rebates when contracts are signed.
Movers do not have to pay for information, but only pay when they are successfully chosen as movers by consumers.